Enter your email address:

Info Terkini Influenza A(H1N1) Di Malaysia

Hadiah Hari Lahir Dari Bank Islam

Labels:

Tarikh hari ini adalah yang istimewah untuk aku dan merupakan hari pertama puasa pada tahun ini. Puasa tahun ini bermula pada 22 Ogos 2009 yang merupakan tarikh aku dilahirkan..sedar x sedar suda 29 tahun aku hidup di bumi ini. Alhamdulillah..syukur kepada Allah kerana memberi aku peluang untuk bernafas lagi dan berjumpa dengan bulan Ramadahan.


Aku sebenarnya nak kongsi cerita berkaitan dengan hadiah yang aku terima dari Bank Islam tempoh hari. Bulan lepas aku ada menerima pangilan dari staf Bank Islam bernama Norraida yang membuatkan aku terkzut..apa taknya dia cakap "Congratulation ! You're one of the Bank Islam 25th Anniversary Winner...encik telah memenagi hadiah Notebook Sony Vaio" wow...aku pun tak sangka menang. Aku tanpa membuang masa mengisi borang penghantaran hadiah dan send email kepada Norraida..

Sebelum ini Bank Islam ada membuat kempen Sambutan Ulang Tahun Ke-25 bermula dari 15 Disember 2008 sehingga 19 April 2009 dimana terbuka kepada semua pemegang Bank Islam MasterCard dan Bank Islam Visa. Setiap transaksi bermula dari RM50 ke atas (belian runcit, pengeluaran tunai atau pindahan baki) berpeluang untuk memenangi hadaih. Antara hadiah mingguan yang ditawarkan adalah

  1. Setiap Transaction yang ke-25 - Satu Sony Protable DVD (DVP-FX720) Player
  2. Setiap Transaction yang ke-250 - Satu Sony S-Frame (DPF-V900) Bingkai Gambar Digital
  3. Setiap 2,500th Transaction - Satu Sony Premium Cyber-shot Siri-siri T (DSC-T500) Kamera Digital
  4. Setiap 25,000th Transaction - Satu Sony Vaio (VGN-CS16S) Notebook Edisi Premium
  5. Setiap 250,000th Transaction - Satu Sony Platinum Bravia Siri-siri X450 (KLV-55X450A) 55" TV LCD
ha agak-agak korang aku menang yang mana hehehe...aku telah memenangi setiap transaksi 25,000th tu aku pun tak sangka betul.. Sony Vaio notebook tuu. Aku sebenarnya bukan pakai sangat pun kad kredit Bank Islam tu..rasa-rasa aku baru buat 3 transaksi . Staf dari Bank Islam tu info tiada pemenang TV LCD 55" sebab tiada yang layak. Hadiah yang tebesar dalam kempen mingguan Bank Islam adalah TV LCD tu dan no 2 adalah notebook sony vaio.

Proses penghantaran hadiah mengambil masa 2-3 minggu namun aku menerima hadiah agak lambat sikit sebab stok notebook tu tiada pula. Pada hari khamis yang lepas aku telah pun menerima hadiah tersebut yang dipos terus ke tempat kerja. So ini boleh aku angap sebagai Hadiah Birthday aku yang ke-29 hehehe . Apa-apau pun terima kasih kepada Bank Islam yang telah memberikan aku peluang memenengi hadaih notebook yang aku idamkan ini. Sepatutnya aku dapat Sony Vaio (VGN-CS16S) tapi yang aku terima adalah Sony Vaio (VGN-CS36GJ/Q) tak kesah la janji dapatkan... dapat free pulak tu huhuhu...tidak lupa juga kepada cik NORRAIDA kerana memberikan feedback yang cepat dan mesra..

Surat dari Bank Islam

Kotak Delivery

ni la dia notebook aku

Harga boleh tahan tu



6 comments:
gravatar
Eyda Chan said...
August 22, 2009 at 9:53 AM  

wow syioknya.. anyway.. selamat hari lahir moga panjang umur dan murah rezeki..

gravatar
Imran said...
August 23, 2009 at 1:41 AM  

wow. i'm so jealous. tak penah penah menang2 apa2 peraduan sepanjang hidup ini. sob sob

gravatar
ZAKIALI said...
August 26, 2009 at 8:52 AM  

salam.. rezeki tull best arr... tahiah!

gravatar
A.N.D.I.Z.A.®™ said...
August 26, 2009 at 4:10 PM  

Eyda Chan: tq

Imran: Aku pun baru ni pernah menang bro..memang x sangka

Zakiali: wslm tq tq

gravatar
reen-not-green said...
September 14, 2009 at 12:18 AM  

rezeki.. rezeki..

gravatar
::AnEp:: said...
September 14, 2009 at 8:43 PM  

pergh..bet siot dpt notebook free...vaio lak tu...gempakz siot...tahniah..tu kire adiah ari jd la..hehe..slama hari lahir ke 29..semoga pnjang umur dan murah rezeki..amin..

Post a Comment

You Follower I Follower