Enter your email address:

Info Terkini Influenza A(H1N1) Di Malaysia

TAG

Labels:

TAG dari kakzana ...hehehe..tak pernah pulak di TAG..ni kakzana pulak tag..apa-apa pun tq...

1. Saya sedang mendengar:

2. Bekas kekasih saya adalah:

Jang Nara

malu ar nak cakap kang bini ngamuk plak hahaha..x pe la ni bekas kekasihku ..hehehe gurau je ye ni pelakon korea la Jang Nara..


3. Mungkin saya patut:

Sambung Study..

4. Saya suka:

Makan ayam masak merah

suka buat sesuatu yang baru dan suka rosakkan PC dan
mengadap PC 24 jam hehehe


5. Sahabat-sahabat baik saya:

Semua sahabat baik (berfikiran posi+if pada orang lain)

6. Saya tak paham:

kenapa orang yang ada Otak tapi pakai kepala lutut, manusia yang berpendidikan tinggi tapi habuk pun tarak..hehehe

7. Saya kehilangan:

emm.. selipar hilang time sembayang Jumaat di masjid Uniten
(mungkin ada orang pinjam tapi tak letak tempat asal kut)

8. Ramai yang berkata:

Kalau makan telur ayam nanti tak dapat anak....betul ke???..
betul laa nanti tak dapat anak ayam la hehehehe


9. Makna nama saya:
Pujianku, pujian

10. Cinta itu adalah :
c -cerita
i -indah
n -nya
t -tentang
a -aku

11. Di suatu tempat, seseorang sedang :
Buat kerja, merancang sesuatu atau buang hajat kut

12. Saya akan cuba :
membuat sesuatu walaupun tak tahu...yang penting belajar dan bertanya pada orang yang tahu

13. Ayat SELAMANYA membawa maksud:
Hingga ke akhir hayat

14. Telefon bimbit saya :

O2 XDA II Mini
dah pakai 6 tahun..telefon bimbit paling lama saya guna..


15. Bila saya terjaga dari tidur :
bersyukur sebab masih bernafas

16. Saya paling meluat apabila:

orang yang berfikiran macam katak dibawah tempurung


17. Pesta / Parti adalah:
Pesta Kaamatan...Parti BEBAS huhuhu

18. Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah:

19. Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah:
Kanak-kanak tak paya fikir apa-apa

20. Hari ini :
kerja

21. Malam ini saya akan:
rehat, surf internet

22. Esok pula saya akan:
kerja balik

23. Saya betul2 inginkan:
semua orang ingkinkan kesempurnaan, kecerian dan keharmonian
dalam apa jua..
yang penting berdoa dan terima apa seadanya..

24. Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini:
Alhamdulilah masih boleh melihat

25. Pusat membeli-belah atau arked permainan :
pusat beli belah time ada benden nak beli dan jalan-jalan cari makan...
arked permainan for my humairah


26. Makanan Barat atau Jepun:

27. Bilik yang terang atau gelap:
Bilik yang terang , ceria dan nyaman

28. Makanan segera adalah:

29. Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
Kerja elok-elok

30. Siapa yang anda nak TAG?

1 comments:
gravatar
Anonymous said...
January 5, 2010 at 9:38 AM  

Terima kasih untuk blog yang menarik

Post a Comment

You Follower I Follower