Enter your email address:

Info Terkini Influenza A(H1N1) Di Malaysia

Perdana Menteri Ke-6 Malaysia

Labels: ,

Tahniah kepada Datuk Seri Mohd Najib Abdul Razak hari ini dengan rasminya perdana menteri Malaysia kee-6 apabila istiadat pengurniaan surat cara pelantikan dan istiadat mengangkat sumpah setia serta menyimpan rahsia sempurna dilangsungkan di Istana Negara, 10.10 pagi.

"Dengan ini, saya mengajak seluruh warga untuk sama-sama melaksanakan satu transformasi besar buat negara dengan semangat 'satu Malaysia' - rakyat didahulukan, pencapaian diutamakan."

Harapan rakyat Malaysia, semoga beliau memimpin negara dengan lebih berwibawa, bertanggungjawab, berlaku adil, mengembalikan Malaysia kepada Kemakmuran dan Sistem Pentadbiran berlandaskan Islam serta mengukuhkan keyakinan rakyat. Banyak isu besar yang perlu diselesaikan. Isu ekonomi, isu bahasa, isu perpaduan, isu persepsi, isu perlembagaan dan bermacam-macam lagi yang perlu ditangani segera.


Y.A.B TUN ABDULLAH BIN HAJI AHMAD BADAWI
PERDANA MENTERI MALAYSIA KE-5
2003-2009

Penghargaan Di atas jasa dan sumbangan yang tidak ternilai sepanjang pemerintahan selaku Perdana Menteri MALAYSIA yang ke-5 dalam mengekalkan keharmonian rakyat, kestabilan politik, kecemerlangan negara serta pembangunan modal insan dan Tahniah juga kepada Pak Lah yang telah di anugerahkan TUN.

Teori RAHMAN sudah sempurna.

R: Rahman
A: Abdul Razak
H: Hussein
M: Mahathir
A: Abdullah
N: Najib



0 comments:

Post a Comment

You Follower I Follower