Enter your email address:

Info Terkini Influenza A(H1N1) Di Malaysia

Speed Test Your Typing

Labels:

Bagi kawan-kawan yang tengah boring-boring boleh la menguji kepantasan menaip menggunakan 10 jari di atas keyboard komputer. Bagi yang memang kerja berdepan komputer setiap hari, memasukkan data, menaip kertas kerja setiap hari bolah buat latihan menaip hehehehe saya sudah cuba dibawa adalah keputusan kepantasan saya menaip

Ni markah saya cuba type English Word
46 words

Typing Test Word Per Minute


Ni markah saya cuba perkataan Malayu
42 perkataan

Menguji Kepantasan Menaip


Adakah anda sudah bersedia untuk menguji kepantasan anda menaip.... ok jom cuba test try kepantasan anda klik English Word atau Perkataan melayu selamat mencuba

1 comments:
gravatar
Anonymous said...
January 30, 2009 at 3:40 PM  

Hahaha Best juga bende ni...aku dapat 32 perkataan per 1 minit je...ni kene rendam dulu ar jari ni keras macam kayu

Post a Comment

You Follower I Follower