Enter your email address:

Info Terkini Influenza A(H1N1) Di Malaysia

Night Earth Hours

Labels:

Saya rasa ramai orang tidak tahu Earth Hour?? kenapa?? saya ambil contoh la di taman perumahan yang saya duduk ni kira 25% sahaja yang rumah yang saya tingo gelap selebihnya masih seperti biasa..hehehe bukan wajib pun kan ...Untuk menunjukkan sokongan saya pada Eart Hour saya offkan lampu dan komputer selama 1 jam juga la. tapi tv masih on sebab my mother in low tingo hehehe..... kira tadi nak p tingo juga di putrajaya off tak lampu di jambatan tu tapi memandangkan letih duduk rumah ja la sebab penat baru balik dari jalan-jalan cari makan di KL..

2 comments:
gravatar
ZABS said...
March 29, 2009 at 7:38 AM  

Salam,
Saya setuju denga anda. Memang tak ramai yang ambil bahagian dan kempen ini nampaknya.
Pada pandangan saya, lebih dari 25% rakyat tahu hal ini, cuma mereka tak mahu ambil bahagian je, terutamanya restoren2 makanan segera yang terus beroprasi seperti biasa. Takut rui kot?

gravatar
Mat Zin said...
March 29, 2009 at 9:18 AM  

saya pun setuju, tapi di KL saya rasa lebih 45% yang menyertainya, dalam akhbar kosmo menyebut "Antara kawasan yang bergelap ialah Menara Kembar Petronas, Sunway Pyramid, Mid Valley, Hotel Marriot, Hotel Hilton, Angkasapuri, Menara Kuala Lumpur, Menara Maybank, Dewan Bandaraya Kuala Lumpur, Dataran Merdeka serta beberapa bangunan lain di sekitar Kuala Lumpur"
Pada pendapat saya, program seperti ini adalah sihat dan perlu disertai oleh orang ramai dan saya cadangkan supaya program seperti ini dimasukkan dalam acara tahunan ataupun bulanan.

Post a Comment

You Follower I Follower