Enter your email address:

Info Terkini Influenza A(H1N1) Di Malaysia

Bergayut Dengan Happy

Labels:



Berita baik kepada sesiapa yang suka bergayut lama di telefon dengan pakwe ke makwe ke terdapat satu servis yang dinamakan Happy di Malaysia. Happy ini adalah di bawah syarikat DiGi kalau tidak silap aku.

Saya baru menerima sim kad dari Happy dimana aku membuat pembelian online dengan Happy . Setahu aku sekarang cuma ada pembelian secara online sahaja yang disediakan dan sim kad akan diposkan terus ke alamat rumah dalam masa 3 hari.

Antara kehebatannya ialah

* Panggilan maksimum hanya dicaj RM0.99 sahaja
* Hanya RM0.01 per saat dicaj jika panggilan di bawah 99 saat.
* Hanya RM0.10 per SMS kepada semua talian
* 60 hari perkhidmatan sah tanpa reload

Setelah aku mencuba pangilan yang paling lama dapat dibuat cuma 45 minit dan dicaj RM0.99 sahaja emmm kira jimat la juga. Saya rasa 45 minit pun dah kira lama sebab dah tak tau nak cakap apa dah huhuhu. Bagi yang ada keluarga jauh macam aku ni boleh la pakai untuk call sahaja in come call tak perlu la sebab caj mahal juga kesian pulak org yang call. Untuk Relod boleh online melalui Cimb Clicks atau guna tou up digi pun boleh. Saya guna Happy memang Happy la


Talk More with Happy™

0 comments:

Post a Comment

You Follower I Follower